2012. január 9., hétfő

La Vision

Még nagyon kezdő voltam,amikor pillangó gyöngyöket vásároltam.Hogy örültem neki,hogy milyen szép láncokat lehet belőle csak úgy fűzni.Mintát még nem ismertem,de nekem úgy is tetszett.Ez után kezdődött a minta keresése és teljesen háttérbe szorultak ezek a gyöngyök.Egy idő után már meg is feledkeztem róluk.Ajne blogjában láttam meg ezt a mintát,és rögtön bevillant nekem van ilyen gyöngyöm.Igaz színválasztékom nincs belőle,de nekem így is tetszik.
Köszönöm a mintát Hajni!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a "látomásod"!!!
    ha hiszed ha nem ez a medál pont ezért született, valamit kezdeni akartam a pillangó gyöngyeimmel és szín választék nekem sem volt itthon belőle:-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! A medál nálam is listás, csak az a gond, hogy nem tudtam a többit összepasszolni a pillangógyöngyöm színéhez :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Gyönyörű minta és színvilág! Szeretném én is megfűzni, csak még pillangógyöngyöket kell szereznem:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett a "Visionod"...gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Ez egyszerűen mesés lett!!! Nagyon jó színeket válogattál össze! A pillangókon kívül ásvány gyöngyöket használtál?
    Azt hiszem lassan én is előveszem az elfekvő pillangó gyöngyeimet.:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik igazán szép lett.

    VálaszTörlés